Tallinnas
Tondi 16
tel 674 8300
tallinn[at]bellust.ee
Avatud:
E-R 10.00-18.00
 Tartus
Tehase 17a
tel 730 3399
tartu[at]bellust.ee
Avatud:
E-R 9.00-17.00

Kulumaterjalid



E-poe ostuprotsess

print

Kaupade ostmine

  • Valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada.
  • Kui olete leidnud kõik vajalikud tooted vajutage "TELLI".
  • Valige kauba maksja arve aadress ja vajadusel ka tarneaadress.
  • Valige meelepärane tarneviis, täitke vajalikud andmed ning klikkige nupule „Suundu edasi maksma”.
  • Teid suunatakse "Kauba eest tasumine" lehele. Tellimuse eest saab tasuda kas läbi pangalingi või ettemaksu arve alusel. Tasumisel läbi pangalingi valige pank kus teil on pangakonto.
  • Seepeale suunatakse Teid edasi valitud panka kus saab pärast sisse logimist ostu eest tasuda.
    Pangalink toimib läbi Maksekeskuse keskkonna. 
  • Pärast ostu eest tasumist kliki kindlasti lingile "Tagasi kaupmehe juurde" 

 

Peale tellimuse või ettemaksuarve tasumist loetakse ost sooritatuks ning Teie tellimus võetakse täitmisele.
Tellimuse täitmine võtab tavaliselt aega 1-3 tööpäeva.

Kauba transport

Tulen ise kaubale järgi - ... kaubale ise järele tulles ei lisandu mingit transporditasu. Kauba laoseisu nägemiseks vajutage tarviku juures olevat "Vaata tarvikute laoseisu" nuppu. Juhul, kui soovite näiteks Tallinna laos olevat kaupa kätte saad Tartu laost siis tuleb arvestada 1-2 tööpäevase tarneajaga.

Tellimused üle 150 EUR-i (ilma käibemaksuta) on kauba transport tasuta.

Kauba tagastamine

Kliendil on õigus kaup tagastada 14 päeva jooksul. Vastavalt VÕS §194 lg 4, kannab tarbija tagastamisega seotud kulud kuni 10 EUR-i ulatuses. Raha tagastame kliendile 14 päeva jooksul peale kauba tagasi saamist samale kontole kust makse tuli. Tagastatav kaup ei tohi olla kahjustatud, määrdunud, muljutud või muude kasutamisele viidatud jälgedega. Kaup peab olema rikkumata originaalpakendis ja varustatud orginaal ostudokumendiga.

Garantiiaeg ja kehtivus

Kõikidel toodetele on pretensiooni esitamise aeg 6 (kuus) kuud, alates ostukuupäevast. Esimese 6 jooksul on puuduse olemuse tõendamise kohustus müüjal, peale seda tarbijal. Pretensiooni esitamise aja jooksul on ostjal õigus toote tasuta remondile müüja poolt. Kui toodet ei ole võimalik remontida, siis see vahetatakse ja vastava otsuse teeb müüja. Pretensiooni esitamise õigus kehtib eeldusel, et toodet on kasutatud üksnes selleks ettenähtud tingimustes ja sobivates oludes.

Pretensiooni alla ei kuulu toote kasutamise õpetamine, häälestamine, hooldus, puhastus, kaubandusliku väljanägemise taastamine ega selliste vigade kõrvaldamine, mida on põhjustanud kasutamisjuhiste mitte täitmine. Pretensiooni esitamise aeg katkeb ning tasuta remonditeenused kaotavad kehtivuse juhul, kui:

  • toodet remonti tuues ei esitata remonti vajava toote ostudokumenti või kui sellel olevaid andmeid on omavoliliselt muudetud;
  • toodet on ise püütud parandada, toote konstruktsiooni või välimust on muudetud;
  • toote viga on tekkinud omaniku süül ebaõige ekspluateerimise tulemusena, kasutusjuhendi mittejälgimisel või kui defektid tekkisid toote mittehoolikal hoidmisel, hooldamisel või ülekoormamisel.

Pretensiooni esitamise õigus ei laiene kahjudele, mis on tekkinud transpordil peale toote üleandmist ostjale, toote ebaõigest kasutamisest, ebaõigest paigaldamisest või toote kasutamisel selleks mitte-ettenähtud eesmärgil. Samuti ei kuulu pretensiooni alla toote regulaarsest kasutamisest tulenevate detailide normaalne kulumine ega toote sihtotstarbelise kasutamise seisukohast ebaolulised vead (kriimustused jms.)